Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, May 30, 2012

Balik kampung - Part 1


Sebelm mama nak bercerita panjang tentang apa yang berlaku sepanjang minggu ni, mama nak bagitahu yang hari ni adalah hari sabtu..sementara mama tengah tulis blog ni, iman nur zahra tengah main dengan hp mama kt tepi mama ni dan papa pulak tengah main ps3 kat bawah. Hmm...mama rasa post ni mungkin akan jadi berjela-jela, so mama rasa mama kene make it as partition..so, ni part 1 k.

Mama start dengan hari gerak balik kampung. Hari selasa 29.05.2012.
Date: 30/05/2012
Time : 4.00am
Venue : Home at Shah Alam

Iman Nur Zahra - Lena tido dalam car seat, ready for a long journey tonight.
Ok, cuba baca balik post mama pasal g beli barang untuk farhan dan adnin tu..actually kejadian balik kampung ni bermula lepas shopping tula. Lepas balik dari midvalley...mama dan papa kemas semua barang, ready masuk dalam kereta siap-siap dan tido..dalam jam 3setengah pagi tu..mama dan papa bangun dari tido..dah agak fully charge dah..then terus bersiap-siap untuk gerak. Iman nur zara? of kos tengah tido lena. Mama angkat zara dari katil yang tengah lena..letak atas carseat..still tido..comel kan? Dengan lafaz bismillah dan doa...papa start driving balik kampung!

Date: 30/05/2012
Time : 12.40pm
Venue :  kampung alor bakat, melor, kota bharu.

Kite semua sampai kat kampung dalam jam 11 lebih camtu..mula-mula singgah rumah ummi ngoh dulu sebab ade nak tinggal kan brang yang orang kirim. Pastu..singgah pulak rumah tokma mama, salam cium2 dulu..mama ade belikan tokma cistat untuk tokma. Then dalam kul 12.30, gerak balik rumah tokma  papa pulak.
Zara bersama cekngoh
Cekngoh dan muaz..
Inilah dia...encek Farhan Danish
Hero kami...papa di laman rumah tokma
Best friend papa...uncle azim melompat depan rumah tokma.

0 comments on "Balik kampung - Part 1"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...