Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, December 18, 2013

Australia - Melbourne City Marina


Date: 18.12.2013
Time: 3.00pm - 5.00pm
 Venue: Melbourne City Marina
Kalau dah nama Marina ni kan, mesti korang semua dah boleh imagine macam mana tempatnya. Memang tepi laut dan ada kapal-kapal. Macam kat malaysia jugak. Banyak je suasana macam ni yang kita boleh dapat.
Contohnya macam kat Lumut. Banyak kapal cantek2 boleh ambil gambar. Tula, hujan emas di negara orang, hujan batu di negara sendiri. Baik lagi negara sendiri ye. 
Cuma ye la, negara dia ni maju la sikit kalau nak dibandingkan dengan negara kita. Tapi takpe, kita kan tengah mencuba sedaya upaya untuk ke arah negara maju. InsyaAllah!
Dari melbourne square tempat kami amik gambar convo tadi tu, ke marina ni agak jauh. Memang kene naik kereta. Kami ke sini awal-awal sebab nak dapat parking dekat dengan Stadium Ethihad yang ciksu nak convo nanti. Majlis convo start malam. Tapi kalau nak balik rumah balik agak jauh. So kami habiskan masa berlegar-legar kat area sini. Snap gambar sebanyak yang mungkin sebagai kenangan.

























Nak juga kongsikan keadaan cuaca kat sini, Ya Tuhan..panas yang amat! Tak pernah lagi rasa sepanas ni di Malaysia! Memang boleh meletop kulit kot rasa! 

0 comments on "Australia - Melbourne City Marina"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...