Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, October 15, 2020

Zafri dengan haiwan ternakan


Date: 15 October 2020

Venue: Home Sweet Home


Macam biasa, mama masih lagi work from home. Jadi, untuk temankan mama buat kerja tanpa kacau mama kerja, memang tak menjadi masalah bagi saya.

Sementara tunggu mama tu, saya suka habiskan masa dengan mainan-mainan yang ada je. Macam biasa lah, saya akan ambil satu kotak mainan..keluarkan semua dari kotak. Baru la jelas apa yang ada dalam tu kan.




Ok, harini benda yang menarik minat saya adalah haiwan-haiwan comel ni. Saya kutip semua haiwan dalam kotak tu, susun macam ni. Syiokkk. Tapi mama cakap, sebenarnya ramai lagi haiwan satu set ni..hilang tak dapat dikesan. hehe



Pastu...dah penat main sorang-sorang kan, Akhir kata..selepas beberapa puluh minit.. kite pon habis bateri then kita tido je lantai tu camni bersama rakan-rakan mainan saya. Itulaaa cerita saya harini. hehehe



Zafri ni memang seorang anak yang mudah dijaga. Senang nak handle dia. Dia tak banyak ragam. Cuma sekali sekala ada mintak untuk ambilkan sesuatu yang dia tak dapat buat je. Tu biasala.. Tapi bukan di kategorikan anak yang kacau mama buat kerja pon.

So, sepanjang mama work from home sejak bulam march 2020 ni, zaffri xbanyak ragam..xbanyak buat mama penat. Alhamdulillah. Terima kasih Allah dengan anugerah yang tidak terhingga ini. Syukur.



0 comments on "Zafri dengan haiwan ternakan"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...