Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, September 28, 2013

PHOTO : Saya pink dan jambu hari ni


Date : 28/09/2018
Venue : Home - Kota Bharu
Mode : Pantang hari ke 13

Sejak dari semalam, lepas kepala zarif botak licin nik tiap2 masa cover kepala dia. Takot nanti dia rasa sejuk. Baby baru lahir ni kan kulit kepala dia nipis. Tak boleh nak terdedah dengan angin sangat nanti masuk angin kat ubun-ubun tu baby boleh jadi kembong perot.

Time kecik macam ni la kene betol2 jaga. Dia tau nangis je, tak tau nak bagitau sakit ke tak selesa ke ape. Kita mak bapak kene la alert. Tak gitu?

Hari tu sebelum cukur jambul, nik rasa tak sabar2 nak tengok kepala zariff botak. Sekarang bila kepala zariff dah betol2 botak rasa tak sabar2 nak tengok rambut baru tumbuh pulak. Nak tengok zarif ni rambut patern mana kan. Tu la perasaan seorang ibu, memang tak sabar nak tengok progress tumbesaran anak.

Ayah dan anak..sama botak

Comel jugak kan..bila sama2 botak camni
Saya tak tido tengahari ni..yeay!
Saya pink...
Besar betol lobang hidung saya...
Bulat...bulat...










0 comments on "PHOTO : Saya pink dan jambu hari ni"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...