Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 10, 2016

IKEA Cheras - Moms and Kids dayout


Date:10/01/16
Time:12.30pm - 4.30pm
Venue: ikea Cheras - Kuala Lumpur

Setelah sekian lama kami tak menjejakkan kaki ke ikea, akhirnya! Yaaa akhirnya sampai juga tahun ni. Padahal bukan jauh pon ikea dia, dua bijik masing-masing jarak yang lebih kurang je. Tapi memandangkan aktiviti outdoor encek abam hensem saya tu banyak sangat, sampaikan kitorang pon dah tak berpeluang untuk datang ke sini. 

Dan..untuk ikea yang baru buka kat cheras tu, harini lah pertama kalinya kami datang. Yee..dari tahun lepas lagi ikea buka kat cheras tapi memang tak pernah datang pon. 

Sebenarnya pon, kami langsung tak plan nak datang sini. Encek abam saya tu ada plan dengan kawan-kawan dia (see!! Memang busy dia nih! Geram betol!), untuk gi survey resort-resort yang sesuai untuk buat "family day" kat PD. Semua kawan yang turut pergi sana tu masing- masing tinggal anak bini. 

Jadinya, ingat para bini yang menempek kat rumah ni, boleh menempekk tunggu je awak-awak balik?? Ehhhh memang tak la kot! Hahahaha. Jadinya, salah sorang kawan kami "auntie fida", drive dari klang dan pickup nik dengan anak-anak kat shah alam dan sorang lagi kawan kitorang "auntie sue" kat puchong. Kami ke ikea hari ni! Yahu!! Kebetulan semua orang pon xpernah jejak kaki ke sini kan. 

Jommm kita explore!





Tapi kan, bare in minda ya..kami semua bawak anak-anak kecik tau. Fida dengan anak 3, sue dengan anak 3 jugak dan nik dengan znz. So, jangan assume yang kami dapat explore baekk punya! Rasanya, mata ni banyak tengok anak kot dari tengok barang! Uwaaaaa!!











Kat ikea memang crowded as usual. Especially during weekend. For sure la ramai orang, kalau tak datang beli barang pon, ramai yang datang untuk spend masa cuti uning minggu sambil survey barang je. Tunggu gaji je...paaaappl beli! Tak gitu? 










Makan-makan.. (next time la cite panjang, harini upload gmbar dulu)








Nak balik...






0 comments on "IKEA Cheras - Moms and Kids dayout"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...