Zara dan Zariff. Powered by Blogger.

Iman Nur Zahra

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zariff

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Zaffri

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 31, 2015

New Year Gathering 2016 Part 1


Date:31/12/2015
Time:7.30pm -12.30am
Venue:Taman Tasik Empangan Putrajaya

Alhamdulillah, malam ni malam penghujung tahun 2015. Pelbagai cabaran dan dugaan kami tempuh dalam tahun ni. Tapi takpe, anggap segala permasalahan tu sebagai batu loncatan untuk kita lagi cepat matang dalam mengharungi liku hidup.

Allah hanya menguji hamba-Nya yang layak sahaja. Betol tak? hehe..

Malam ni, sebagai penutup untuk kelab wish yang abam kema saya tu join, diorang mengadakan malam ambang menyambut tahun baru di Taman Tasik Putrajaya. Kami suka tempat ni sebab senang, dekat sangat surau tandas dan segala kemudahan awam.





Bermula jam 7.30pm sampailaa jam 12.30 tengah malam.. 

Seronok..tapi yang paling seronok sekali of course la anak-anak... diorang semua suka datang sini pon sebab ada ruang yang sangat luas dan sesuai untuk main roller blade. Ehhh sekarang ni dah macam musim main roller blade pulak. Semua orang boleh kata ada benda tu..Zahra Zariff..buat masa ni kami tak bagi lagi. Kecik sangat lagi kot untuk bagi. Takot jatuh nanti.

Ehh...no no...ada je perasan sorang anak member tu dia punya roller blade ade tayar 2 bijik kat blakang. So takde masalah jatuh. Hmmm mungkin ada bajet lebih sikit nanti kami beli yang macam tu dulu, trial untuk znz..

Sementara tu, tengok je orang main dulu ye...selagi awak2 berdua tak mintak nak kami wat rilek-rilek dulu hahaha






Pergh...tak suka betol gambar iphone bila malam. Memang tak cantek. Failed! Mungkin iphone6 and iphone 6s oke kot..Bila laaa ada rejeki lebih nak beli ipong6s.hahaha..

Berangan..tak salah pon kan? hehe

Dan dengan bangganya...inilaahh dia para Hot Mama yang join pada malam ni..

Seronok sebab ramai! suka...!

Ada beberapa yang tak sempat amik gambar sebab balik awal..sedey..next time jumpa lagi ye..




Bye! Mmmmuuuuahhh!

Next post nak cerita kisah abam kema kene mandi tepong ye, sempena sambutan hari lahir dia pada 25/12 di part 2. Tak sangka pulak kawan-kawan diorang ni masih ingat dan masih celebrate! ahahaha..comel!


0 comments on "New Year Gathering 2016 Part 1"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...